Gaziosmanpaşalı Muhtarlar sorunlarını konuştular.
Gaziosmanpaşalı Muhtarlar sorunlarını konuştular.
Gaziosmanpaşa'da muhtarlık yapan bazı muhtarlarla çay sohbetinde bir araya geldik.
Bir çay iç, bin ah işit!
Gaziosmanpaşa'da muhtarlık yapan bazı muhtarlarla bir program sonrası çay sohbetinde bir araya geldik. İstanbul Muhtarlar dernek başkanı Selami Aykut'un da katıldığı sohbet çayında muhtarlar sorunlarını konuştu.
Başkan Aykut, bazı İstanbul'un bazı ilçelerinde muhtarların bir birini tanımadığını, dayanışma içersinde olduklarında sıkıntıları aşacaklarını ifade ederek "Muharlık zor bir görev. Zor şartlar altında çalışıyoruz. Fakirlik kağıdı veriyoruz elimizde veri yok. Kişinin tapusu, maaşı var mı bilemiyoruz. Fakir görünüyor evrağı veriyoruz. Ama adamın mal varlığı var. Nerden bilelim. Bunu görecek ekranımız yok. Sonra bazı muhtarlarımıza konuyla ilgili sıkıntı yaşatıyorlar. Nüfus müdürlüklerinin muhtarlara yardımcı olması lazım. İstanbul Valimiz Hüseyin Avni Mutlu ile dört kez kahvaltıda buluştuk. Muhtarların sorunlarını iyi biliyor, yardımcı oluyordu. Daha iyi görevlere gelirse bizlere faydası olur. Gaziosmanpaşa Belediye Başkanı Hasan Tahsin Usta'nın belediyede sistemi oturttuktan sonra muhtarlarımıza yardımcı olacağına inanıyorum." Şeklinde konuştu.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

