Sarıgöl'de Vatandaş Kiminle Anlaşıyor?
Duyuru İlan
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
12.10.2012 - 13:59, Güncelleme:
01.09.2022 - 17:05 1662+ kez okundu.
Sarıgöl'de Vatandaş Kiminle Anlaşıyor?
Gaziosmanpaşa'da KEYM ne iş yapıyor?
Kentsel yenilemenin yaşandığı Gaziosmanpaşa'da vatandaşlar arasında çeşitli söylentiler ve iddialar dolaşıyor. Bunlardan birincisi ve en önemliside vatandaşların belediye ile değil de, özel şirketlere anlaştırıldığı idi.
Gaziosmanpaşa'da merkezi Beşiktaş'ta olan KEYM adında bir firmanın www.keym.com.tr adlı internet sayfasında, Gaziosmanpaşa'da Kentsel Yenileme Merkezi açtığını ve vatandaşlarla görüşmeler yaptığını, yazdığını söyledik.
Konuyla ilgili olarak Gophaber'e açıklamalarda bulunan Başkan Yardımcısı Kemal Özenç "Gaziosmanpaşa Sarıgöl alt tarafta bir çalışma var. Burada Gaziosmanpaşa Belediyesi'nin bir iştiraki olan GOPAŞ çalışma yapıyor. Bu çalışma dolayısı ile GOPAŞ, KEYM adında bir şirketle çalışmalarını yürüyüyor. KEYM burada GOPAŞ adına saha çalışması yapıyor. Vatandaş KEYM şirketi ile bir anlaşma yapmıyor. Vatandaşlar anlaşmalarını bir devlet kurumu olan belediyemizle GOPAŞ aracılığı ile yapmaktadır. Burada vatandaşlarımızla devlet ve belediye güvencesi dışında anlaşma yapılmamaktadır. Başka bir bölgede de farklı bir şirket saha çalışması yapıyor" dedi.
Belediyenin vatandaşa hakkaniyetle yaklaştığını ifade eden Özenç "Burada tapu olan veya olmayan vatandaşlarla hakkaniyetle yaklaşıyoruz. Yerinin değerine göre müteahit gibi yaklaşıyoruz. Bazı yerlerde kat karşılığı gibi % 35 bazı yerlerde % 40 veriyoruz. Tabi tapu, mülkiyet ve imar durumuna göre yerlerin değeri değişmektedir. Ayrıca burada sadece betondan ibaret barınma sağlayan yapılar ortaya çıkartılmıyor. Yeşil alanı ve sosyal donatıları olan yaşam alanları ortaya çıkartılıyor. Vatandaşlarımızın hayatına ve malına bir katmadeğer katılıyor " dedi.
Sarıgöl'de ihaleye çıkıldığını söyleyen Özenç "Sarıgöl'de belediyemiz 727 konut yapmak için ihaleye çıkıyor. Burada yapılacak konutlar, Sarıgöl'ün üst kısmındaki yapıların dönüşümü konusunda kullanılacak. Alt kesimdekiler içinde yine bulundukları muhitte dönüşüm sağlayarak, yerlerinden uzaklara gitmeyecekler. Doğrudur onlar için şu anda gösterilecek proje yok ama ellerinde belediyemiz aracılığı ile yapılmış sağlam bir sözleşmeleri oluyor" dedi.
Özel Haber : Ali Şükrü Kara - www.gophaber.com
Gaziosmanpaşa'da KEYM ne iş yapıyor?
Kentsel yenilemenin yaşandığı Gaziosmanpaşa'da vatandaşlar arasında çeşitli söylentiler ve iddialar dolaşıyor. Bunlardan birincisi ve en önemliside vatandaşların belediye ile değil de, özel şirketlere anlaştırıldığı idi.

Gaziosmanpaşa'da merkezi Beşiktaş'ta olan KEYM adında bir firmanın www.keym.com.tr adlı internet sayfasında, Gaziosmanpaşa'da Kentsel Yenileme Merkezi açtığını ve vatandaşlarla görüşmeler yaptığını, yazdığını söyledik.
Konuyla ilgili olarak Gophaber'e açıklamalarda bulunan Başkan Yardımcısı Kemal Özenç "Gaziosmanpaşa Sarıgöl alt tarafta bir çalışma var. Burada Gaziosmanpaşa Belediyesi'nin bir iştiraki olan GOPAŞ çalışma yapıyor. Bu çalışma dolayısı ile GOPAŞ, KEYM adında bir şirketle çalışmalarını yürüyüyor. KEYM burada GOPAŞ adına saha çalışması yapıyor. Vatandaş KEYM şirketi ile bir anlaşma yapmıyor. Vatandaşlar anlaşmalarını bir devlet kurumu olan belediyemizle GOPAŞ aracılığı ile yapmaktadır. Burada vatandaşlarımızla devlet ve belediye güvencesi dışında anlaşma yapılmamaktadır. Başka bir bölgede de farklı bir şirket saha çalışması yapıyor" dedi.
Belediyenin vatandaşa hakkaniyetle yaklaştığını ifade eden Özenç "Burada tapu olan veya olmayan vatandaşlarla hakkaniyetle yaklaşıyoruz. Yerinin değerine göre müteahit gibi yaklaşıyoruz. Bazı yerlerde kat karşılığı gibi % 35 bazı yerlerde % 40 veriyoruz. Tabi tapu, mülkiyet ve imar durumuna göre yerlerin değeri değişmektedir. Ayrıca burada sadece betondan ibaret barınma sağlayan yapılar ortaya çıkartılmıyor. Yeşil alanı ve sosyal donatıları olan yaşam alanları ortaya çıkartılıyor. Vatandaşlarımızın hayatına ve malına bir katmadeğer katılıyor " dedi.
Sarıgöl'de ihaleye çıkıldığını söyleyen Özenç "Sarıgöl'de belediyemiz 727 konut yapmak için ihaleye çıkıyor. Burada yapılacak konutlar, Sarıgöl'ün üst kısmındaki yapıların dönüşümü konusunda kullanılacak. Alt kesimdekiler içinde yine bulundukları muhitte dönüşüm sağlayarak, yerlerinden uzaklara gitmeyecekler. Doğrudur onlar için şu anda gösterilecek proje yok ama ellerinde belediyemiz aracılığı ile yapılmış sağlam bir sözleşmeleri oluyor" dedi.
Özel Haber : Ali Şükrü Kara - www.gophaber.com
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

