Zengin halk yardımlarla ayakta !
Zengin halk yardımlarla ayakta !
Dünyada bir benzerimiz var mı bilmiyorum.
Sayın Başbakanımız kişi başına düşen yıllık milli gelirin 10 bin doların çok üzerinde olduğunu söylüyor.
Ne güzel ,dileğim daha da üst seviyelere yükselmesi.
Seçim yılları bizleri bekliyor.
Her yıl bir seçim heyecanı ile karşı karşıya kalacağız.
Bu siyasal süreçte; bol bol dinleyeceğiz.
Kişi başına düşen milli gelirde artış olacak!
İşsizlik azalacak! yatırımlar sayesinde üretim ekonomisi büyüyecek!
Yoksulluk ve yolsuzluklar nerede ise tarihe karışacak!
Her şeyden önce demokratik bir anayasaya sahip olunacak!
Zengin bir ülke olacağız ama bizim haberimiz olmayacak !
Ya da belki bunu göremeyecek kadar art niyetli bir topluluk haline geleceğiz!
Evet, sosyal devlet yardım eder etmesine,
Ama ekonomik büyümeye paralel,sosyal yardımlar azalmalı diyenlere sakın itibar etmeyin!
2011 yılI sonu itibarı ile vatandaşa yapılan kömür yardımı 13.6 milyon ton.
Her dokuz aileden birine kömür yardımı yapılmakta.
TÜİK raporlarına göre nüfusun %20 si zengin %80’i fakir.
%16’ sı yoksulluk sınırının altında.
Hani sosyal devlet
Hani zengin halk
Hani sosyal adalet diyenlere sakın kanmayın !
Hedef,2023 de devler sahnesinde yer almak var,köstek olma zamanı değil !
Zenginleşeceğiz, zenginleşeceğiz,ülke olarak daha da zengin olacağız!
Hesap basit;
Milli gelirimizi, bölelim nufus sayısına, ortaya çıkan rakam 10 bin dolar üstü, işte zenginlik işte ispat !
Siz siz olun sosyal devlet,,sosyal adalet diyenlerden uzak durun!
İnsanlık tarihi boyunca, yardımlarla ayakta kalabilen ama zengin olan bir halkın ilk örneği olduğumuz için ne kadar gurur duysak azdır ! Saygılarımla.
Hasan TEMEL hasan@temel.us
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

